مهاجرت استرالیا

اقامت و مهاجرت به استرالیا

مهاجرت استرالیا

اقامت و مهاجرت به استرالیا

تابعیت کشور استرالیا

تابعیت کشور استرالیا یا شهروندی استرالیا شرایط خاصی دارد.در این مطلب قوانین تابعیت کشور استرالیا و قوانین جدید شهروندی استرالیا و شرایط اخذ تابیعت استرالیا را برای مهاجرین کشور استرالیا و یا افرادی که تازه قصد مهاجرت به کشور استرالیا را دارند قرار داده ایم.برای اطلاع از شرایط خاص قوانین اخذ تابعیت این کشور با پارس مهاجر همراه باشید.

سترالیا سرزمینی است کهن. وسیع و منحصر بفرد است. کشوری است مملو از جنگلهای بارانی استوایی و مناطق وسیع پوشیده از درخت؛ سواحل طلایی و صحراهای خشک. فرهنگهای بومی ما از قدیمی ترین فرهنگهای ماندگار در دنیا است. ملتی متشکل از مهاجرین. اسکان اروپاییان در استرالیا در سال ۱۷۸۸ آغاز شد و استرالیا امروز همچنان به مهاجرین جدید خوش آمد می گوییم. مهاجرین بیش از ۲۰۰ کشور، استرالیا را خانه خود می دانند. در نتیجه، جامعه استرالیا یکی از بالاترین تنوع نژادی در جهان را دارا است. استرالیا بطور موفقیت آمیزی این گوناگونی نژادی و فرهنگی را با اتحاد ملی آمیخته است. تابعیت پیوندی است که همه استرالیا را متحد می کند.

  ادامه مطلب ...

شرایط لازم برای مهاجرت به استرالیا

گام اول: آیا استرالیا به شغل شما نیاز دارد؟


مهمترین فاکتوری که معمولا افراد برای مهاجرت مد نظر دارند برخورداری از یک زندگی مرفه تر نسبت به زندگی فعلی شان است. حالا در هر نقطه این کره خاکی که باشید. مهم این است که مقصد بعدی شما شرایط مطلوب تری را برای زندگی فراهم کند.


اگر قرار باشد مهاجرت (به هر دلیل) باعث تنزل کیفیت زندگی شما شود عملا کار عبثی خواهد بود.


از جمله مهمترین عواملی که کیفیت زندگی شما را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد داشتن شغل مناسب است. اگر شما نتوانید از لحاظ مالی زندگی خود را تامین کنید جنبه های دیگر زندگی شما هر چند هم بسیار مثبت، تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

 

ادامه مطلب ...

شرایط مهاجرت به استرالیا با جدیدترین قوانین اقامت

شرایط مهاجرت به استرالیا : مهاجرت به کشوری دیگر تصمیم بزرگی است که یک فرد برای خود و یا یا خانواده خود می گیرد.این تصمیم گیری زمانی اتفاق می افتد که فرد در کشور خود شرایط خوب اجتماعی, اقتصادی و یا آموزشی لازمه پیشرفت را مشاهده نکند و برای حرکت به سمت آینده و آرزوهای خود به مهاجرت فکر کند.پدیده مهاجرت همگام با پیشرفت دنیا و جامعه بشری پیشرفت چشمگیری داشته و روند رو به رشدی را طی میکند.فاکتورهای مهاجرت امروزه به شرایط شغلی, شرایط اقتصادی و اجتماعی, تحصیل تغییر کرده است.هرچه فرد متقاضی مهاجرت سطح بالاتری در این فاکتور ها داشته باشد موقعیت بهتری برای مهاجرت پیدا می کند.


استرالیا هم در کنار کانادا و آمریکا به یکی از مقاصد اصلی مهاجرین تبدیل شده است.البته مهاجرت به این کشور و اخذ اقامت استرالیا نیز منوط به شرایط تعیین شده از طرف سازمان مهاجرت استرالیا می باشد.یکی از فاکتورهای اصلی قبول درخواست مهاجرت به استرالیا, مهارت و تخصص است.استرالیا توانسته با فراهم کردن بستری مناسب از نظر شغلی و اقتصادی به یکی از پیشگامان در زمینه جذب مهاجرین جویای کار و تحصیل تبدیل شود.

 

ادامه مطلب ...