مهاجرت استرالیا

اقامت و مهاجرت به استرالیا

مهاجرت استرالیا

اقامت و مهاجرت به استرالیا

مزایای مهاجرت به استرالیا

زندگی در استرالیا چه مزایایی دارد؟

بیشتر کسانی که برای مهاجرت برنامه ریزی می کنند و یا حداقل به مهاجرت فکر کرده اند، استرالیا را در لیست کشورهای مورد علاقه می آورند چون مزایای مهاجرت به استرالیا زیاد است. همانطور که قبلا در مطلبی در مورد ویزاهای پرطرفدار استرالیا گفته بودیم، استرالیا کشوری محبوب برای مهاجرین است. استرالیا با ۲۶ میلیون نفر جمعیت، کشور سرسبز و ثروتمندی بوده و ششمین کشور پهناور دنیاست که می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای مهاجرت باشد.

مهاجرت به استرالیا چه مزایایی دارد؟

این کشور در سال ۲۰۱۸ توانست از سوئیس سبقت بگیرد و عنوان مرفه ترین کشور دنیا را از آن خود کند. در ادامه از مزیت ها یا خوبی های مهاجرت به استرالیا خواهیم گفت.  ادامه مطلب ...

ملبورن استرالیا

درباره ملبورن استرالیا گفتنی زیاد است. ملبورن پایتخت ایالت ویکتوریا در کشور استرالیاست که در کنار خلیج پورت فلیپ و در امتداد رود یارا قرا گرفته است. درست است که ملبورن یکی از قوی ترین اقتصاد ها را در بین شهرهای پر جمعیت دنیا دارد و کیفیت زندگی در آن بالاست اما ملبورن فقط برای زندگی مورد توجه قرار نمی گیرد و سالانه میلیون ها دلار از صنعت توریست درآمد کسب می کند. ملبورن شهری زیباست که در زمینه هنر، فرهنگ، مد، ورزش و تفریح، گردشگری و حتی آموزش عالی بسیار مورد توجه است و سالانه بیش از 3 میلیون توریست و گردشگر از شهر ملبورن دیدن می کنند. مردم شهر ملبورن در بالاترین سطح امنیت، خدمات درمانی، آموزش، زیر ساخت های اقتصادی و محیط زیست زندگی می کنند. 

ادامه مطلب ...