مهاجرت استرالیا

اقامت و مهاجرت به استرالیا

مهاجرت استرالیا

اقامت و مهاجرت به استرالیا

شفل مناسب بعد از مهاجرت

شفل مناسب بعد از مهاجرت

یکی از اقدامات اولیه شما در بدو ورودتان به استرالیا یافتن شغل مناسب است. برای نیل به این مقصود داشتن مهارت و دانش کافی و همچنین توانایی شنیداری و گفتاری مناسب نقش کلیدی دارد. ابتدا باید در نظر بگیرید که در کدام ایالت و کدام شهر قصد اقامت دارید زیرا استرالیا بسیار پهناور است.با درنظر گرفتن این امر راه های زیر را امتحان کنید:

۱.موسسات کار یابی که اگر ویزای PRداشته باشید میتوانید با مراجعه به آنها و ثبت نام و ارائه گزارش از نوع فعالیتها و تخصص خود روی کمک آنها حساب باز کنید که یکی از فعالترین آنها که سر تاسر استرالیا فعالیت میکند را میتوانید درآدرس www.ames.net.au پیدا کنید در ضمن این AMESبا AMES ی که در زمینه language فعالیت میکند متفاوت است. 

۲.از طریق سرچ در سایت www.jobsearch.com.au که اطلا عات خوبی میتوانید پیدا کنید. 

۳.از طریق راهنمایی دوستان و اشنایانی که به محیط و موقعیتهای محلی آشنایی کافی دارند. 

۴.از طریق مراجعه مستقیم به صاحبان مشاغل با مراجعه به سایت www.whitepage.net.au میتوانید بدون نیاز به بودن در استرالیا به آدرسها و تلفن های آنها دسترسی پیدا کنید .

پیشنهاد میشود با مرا جعه به سایتهای فوق مهارت خود را در استفاده از امکانات انها افزایش دهید .با نحوه نوشتن رزومه آشنا شوید و یک رزومه کامل از خود اماده کنید و پس از مهاجرت به استرالیا اول از همه محل ثابت زندگی خود را مشخص کنید زیرا استرالیا پهناور است و شما نیاز دارید که محل کارتان به محل زندگیتان حداقل فاصله را داشته باشد و در انتخاب محل زندگی و کار حتما"نزدیک بودن آنها به ایستگاه های مترو و اتوبوس را در نظر بگیرید زیرا شما حداقل ۴الی ۵ ماه بعد از ورود به استرالیا قادر به خرید اتومبیل و رانندگی با سبک و قانون متفاوت از ایران خواهید بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.